#mediu organizat; #înțelegere; #colegialitate; #flexibilitate; #stabilitate; #comunitate performantă cu experiență vastă; #certificări profesionale;
Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu organizat, în care să ai parte de încredere, respect și înțelegere, precum și de un colectiv prietenos și performant, te așteptăm în echipa noastră!
În cadrul Centrului de Afaceri Expert Mind vei avea posibilitatea de a lucra de la birou, remote sau hybrid, în funcție de nevoia ta din acest moment.
Cu ce suntem noi diferiți?
- Vei lucra într-un sistem de actualitate în care dosarul contabil este în format electronicși NU te vei ocupa de arhivarea și sortarea documentelor primite de la clienți;
- Te vei ocupa exclusiv de activitatea financiar-contabilă;
- Activitatea de gestiune a personalului și de salarizare se desfășoară separat de către Departamentul de Resurse Umane;
- Solicitarea și recepția documentelor lunare se face de către colegele noastre din front office;
- Întâlnirile cu clienții la birou au loc cu o programare prealabilă;
- Comunicarea cu clienții se face printr-o centrală telefonică și doar în timpul programului de lucru.
Activitatea ta va implica gestionarea unui portofoliu de clienți, păstrând o comunicare permanentă cu managerul sau partenerii din departament.
Iată beneficiile de care vei avea parte în echipa noastră:
- Acces la peste 700 de cazuistici, de la IMM-uri cu cifra de afaceri între 0 lei și zeci de milioane de euro;
- Acces la informații și idei valoroase, lucrând alături de peste 170 de colegicu o vastă experiență în audit, contabilitate, fiscalitate;
- Pachet salarial atractiv și progresiv: 3000 – 7000 lei,plus peste 20 de beneficii extrasalariale;
- Bonusuri de performanță bazate pe rezultatele individuale, dar și ale biroului;
- Bonusuri pentru proiectele suplimentare;
- Creșteri salarialebazate pe evaluarea performanței profesionale, cel puțin o dată pe an;
- Vei avea un program flexibilși posibilitatea de a lucra de la birou, remote sau hybrid;
- Zile de concediu suplimentare pe an în diverse ocazii (8 martie, susținere examene profesionale etc.);
- Concediu prelungit în anumite perioade din an(ex. Paște, Crăciun, punți între zilele libere legale și weekend);
- Zi de naștere liberă;
- Short Friday;
- Liber în prima zi de școală/grădinițăpentru părinții cu copii sub 8 ani;
- Acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
- Oportunități de participare la activități/evenimente externesponsorizate sau organizate de către companie;
- Cafea și ceai la discreție pentru colegii care lucrează de la sediul firmei.
Program de lucru: 08:00-16:30 (cu 30 de minute pauză de masă și flexibilitatea programului în caz de învoire).
Locația: Iași (Șos. Nicolina, nr. 10).
Din partea ta ne dorim implicare și dedicare, iar noi îți vom oferi oportunități constante de formare și dezvoltare. Dacă răspunzi afirmativ cerințelor noastre, așteptăm cu entuziasm CV-ul tău pe adresa de e-mail recrutare.is@expertmind.ro.
Te așteptăm în echipa noastră!
Formular aplicare job:
⚠ Prin transmiterea aplicatiei prin intermediul sectiunii “Cariere” a site-ului ExpertMind, exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei (CV, scrisoare de intentie sau alt document pe care il considerati relevant pentru aplicatie, sa fie folosite in scopuri interne de catre grupul de firme ExpertMind.