Ți-ai trasat obiectivele profesionale în noul an, iar printre ele se numără începerea unei cariere în domeniul financiar-contabil?
La noi ai ocazia! Alătură-te echipei noastre din cadrul Centrul de Afaceri Expert Mind din Iași, pe un rol de Economist Junior.
De ce să ni te alături?
Lucrăm într-un mediu complet digitalizat, fără documente fizice, în care toate informațiile de lucru sunt centralizate și accesibile în timp real printr-un CRM performant. Punem accent pe eficiență și pe utilizarea tehnologiei pentru a face munca mai simplă și mai organizată.
Ce activități vei desfășura ca membru al echipei noastre?
- Vei învăța să lucrezi într-un program contabil modern (Nexus/Saga/WinMentor) și să lucrezi cu documente contabile exclusiv în format digital;
- Vei gestiona un portofoliu de clienți din diverse domenii de activitate, utilizând soluții digitale și accesând toate informațiile necesare printr-un CRM performant;
- Vei învăța să întocmești și să depui declarațiile lunare către bugetul de stat;
- Vei verifica balanța utilizând instrumente informatizate de control;
- Vei învăța să transmiți situații informative către clienții din portofoliu, rapid și sigur, folosind mijloace digitale și informațiile centralizate în CRM.
Ești persoana pe care o căutăm dacă:
- Ai studiile superioare finalizate în domeniul economic;
- Deții cunoștințe de bază în contabilitate și utilizarea Excel;
- Deții bune abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor, pentru a respecta termenele limită;
- Ai dorința de a învăța să utilizezi programul Saga – reprezintă un avantaj dacă deja cunoști acest soft;
- Ai capacitatea de a analiza și interpreta date financiare;
- Ești o persoană deschisă către utilizarea soluțiilor de automatizare și optimizare;
- Ești o persoană proactivă și atentă la detalii;
- Deții bune abilități de lucru în echipă.
Vei beneficia de:
- plan de integrare si dezvoltare profesională;
- on the job training, precum și posibilitatea de a avansa în echipă până la poziții de coordonare;
- acces la informații și idei valoroase, lucrând alături de colegi cu o vastă experiență în audit, contabilitate, fiscalitate;
- acces la noutăți legislative prin intermediul unor portaluri profesionale;
- mediu de lucru plăcut;
- oportunități de participare la activități/evenimente externe sponsorizate sau organizate de către companie;
- zi de naștere liberă;
- concediu prelungit în anumite perioade din an (ex. Paște, Crăciun, punți între zilele libere legale și weekend);
- short friday.
Programul de lucru este full-time în intervalul 08:00 – 16:30 (cu 30 de minute pauză de masă și flexibilitatea programului în caz de învoire).
Așteptăm să te cunoaștem! Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa de email recrutare.is@expertmind.ro sau pe WhatsApp la numărul 0757089404.
Despre noi:
Centrul de Afaceri Expert Mind este o companie specializată în furnizarea de servicii premium de contabilitate, gestiune externalizată a resurselor umane, servicii juridice, consultanță financiar-contabilă și audit. Compania activează în două regiuni ale țării, respectiv București și Iași.
Formular aplicare job:
⚠ Prin transmiterea aplicatiei prin intermediul sectiunii “Cariere” a site-ului ExpertMind, exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei (CV, scrisoare de intentie sau alt document pe care il considerati relevant pentru aplicatie, sa fie folosite in scopuri interne de catre grupul de firme ExpertMind.