Doar pentru Municipiul Iași

Control ITM sau ANAF?

Știai că poți externaliza 100% întreg procesul, fără griji și fără bătăi de cap?

Experiența noastră

2007
1 sediu - Iași | 2 angajați | 54 clienți activi | 1 divizie
2012
2 sedii - Iași & București | 12 angajați | 237 clienți activi | 3 divizii
2015
2 sedii - Iași & București | 40 angajați| 556 clienți activi | 4 divizii
2019
2 sedii - Iași & București | 85 angajați| 809 clienți activi | 5 divizii | Abonament de contabilitate cu CA > 65 mil lei | Abonament Payroll cu >1800 angajați
2023
2 sedii - Iași & București | 175 angajați| 1200 clienți activi | 9 divizii | Top 1 Regional de 9 ani consecutiv | Top 8 Național

Acreditări: CECCAR, CCJ, CAFR, ANEVAR, CCF, ACCA, UNELM

Ce ar putea presupune un

Control ITM

Ce ar putea presupune un

Control ANAF

Externalizează procesul de
control ANAF sau ITM

Completează formularul și vei fi sunat în cel mai scurt timp de către unul dintre experții noștri.

De ce să colaborezi cu Centrul de Afaceri Expert Mind?

Experiența clienților noștri

Întrebări frecvente

Serviciul de consultanță sau reprezentare presupune asistarea din partea unui specialist al Centrului de Afaceri Expert Mind pe tot parcursul inspecției fiscale/ITM. Prin intermediul acestui serviciu oferim suport contribuabililor în funcție de solicitările venite din partea comisiei de inspecție.

Orice firmă din Municipiul Iași care este supusă unei inspecții/unui control din partea instituțiilor de control precum ANAF sau ITM.

Serviciul de asistență la control se poate desfășura fie prin asistarea firmei supusă sub inspecție sau prin reprezentare. Astfel, prin opțiunea de reprezentare, implicarea echipei sau a manager-ului este una minimă.

Dacă îți dorești să începem o colaborare, tot ce trebuie să faci este să ne lași datele tale de contact și câteva detalii despre afacerea ta în formularul de mai jos. În cel mai scurt timp posibil, vei fi sunat de către experții noștri și astfel vei putea să ne comunici mai multe detalii.

Centrul de Afaceri Expert Mind oferă o gamă largă de servicii pentru a sprijini antreprenorii și companiile de toate dimensiunile. Iată o listă cu principalele categorii de servicii:

1. Contabilitate și Fiscalitate:

  • Abonament contabilitate
  • Declarația unică
  • Consultanță fiscală
  • Bilanț contabil
  • Rapoarte financiare

2. Juridic:

  • Consultanță juridică
  • Redactare acte juridice
  • Înființare PFA/SRL
  • Modificări acte juridice
  • Restructurare societăți
  • Insolvență

3. Resurse Umane:

  • Abonament Salarizare & Administrare de personal;
  • Consultanță și informări periodice cu privire la noutățile legislative;
  • Auditare dosare și refacere dosare de personal & state de plată;
  • Asistență în implementarea softurilor de HR și îmbunătățirea fluxurilor interne;
  • Asistență în susținerea controalelor ITM/ AJOFM/ ș.a.;
  • Analiză, consultanță și întocmire documentații pentru:
    • Formulare A1, Avize de muncă;
    • Regulamente Interne, Contracte Colective de Muncă;
    • Carduri europene de sănătate;
    • Atragerea de subvenții/fonduri nerambursabile de la AJOFM/alte instituții, ș.a.

Mai multe detalii despre serviciile noastre de Resurse Umane, poți afla pe blog aici
https://www.expertmind.ro/beneficii-abonament-resurse-umane/

  •  

4. Consultanță:

  • Atragere de fonduri europene

 

Pentru o listă completă și detaliată a tuturor serviciilor oferite, vă rugăm să consultați site-ul web al Centrului de Afaceri Expert Mind: https://www.expertmind.ro/.

×

chat rapid pentru WhatsApp

× Scrie un mesaj