Întocmire Declarație Unică (Formular 212)

Ai nevoie de suport pentru întocmirea declarației unice pentru declararea veniturilor realizate pe persoană fizică?

Experiența noastră

2007
1 sediu - Iași | 2 angajați | 54 clienți activi | 1 divizie
2012
2 sedii - Iași & București | 12 angajați | 237 clienți activi | 3 divizii
2015
2 sedii - Iași & București | 40 angajați| 556 clienți activi | 4 divizii
2019
2 sedii - Iași & București | 85 angajați| 809 clienți activi | 5 divizii | Abonament de contabilitate cu CA > 65 mil lei | Abonament Payroll cu >1800 angajați
2023
2 sedii - Iași & București | 175 angajați| 1200 clienți activi | 9 divizii | Top 1 Regional de 9 ani consecutiv | Top 8 Național

Acreditări: CECCAR, CCJ, CAFR, ANEVAR, CCF, ACCA, UNELM

Cum te putem ajuta?

Consultanța pentru Declarația Unică este un serviciu ce vine în sprijinul contribuabililor, persoane fizice care au realizat ocazional sau în mod repetat activități generatoare de venit, oferindu-le îndrumare cu privire la întocmirea și depunerea formularului.

Vă oferim sprijin și îndrumare cu privire la întocmirea și depunerea formularului, astfel încât veniturile să fie încadrate corect, sistemul de impozitare să fie cel potrivit și valoarea obligațiilor de plată datorate către Bugetul de Stat să fie calculate și actualizate în conformitate cu modificările legislative.

Declarație Unică întocmită și depusă corect, fără penalizări de declarare incorectă, alături de Centrul de Afaceri Expert Mind!

Solicită ofertă de consultanță pentru Declarația Unică 2024

Completează formularul și vei fi sunat în cel mai scurt timp de către unul dintre experții noștri.

Experiența clienților noștri

Întrebări frecvente

Persoanelor fizice care au obținut venituri/ pierderi din România sau/și din străinătate din chirii, dividende, venituri din activități independente sau profesii liberale, drepturi de proprietate intelectuală, aceste venituri se declară prin Declarația unică.

Termenul de depunere al declarației unice este până la data de 27 mai 2024

sau

În termen de 30 de zile de la producerea evenimentului:

  • când înființezi un PFA, PFI, II, IF, profesii liberale: medici, avocați, etc;
  • când încasezi dividende cu o valoare de peste 6 salarii minime brute;
  • când semnezi un contract de închiriere.
  • venituri din activitate independentă sub formă de PFA, II, CMI, PFI și care obțin venituri din comerț, producție, servicii sau profesii liberale (medici, avocați, traducători etc.), inclusiv pentru indemnizațiile de sprijin COVID-19 încasate în anul 2023.
  • chirii;
  • dividende nete cu o sumă mai mare decât limita a 6 salarii minime brute pe țară;
  • acțiuni, depozite bancare, monede virtuale, tranzacționare la bursă;
    drepturi de autor (dacă nu se reține impozitul de 10% direct la sursă);
  • activități agricole, piscicultură, silvicultură;
  • străinătate (altele decât drepturile salariale);
  • asocierea cu o persoană juridică;
  • câștiguri sau pierderi din transferul titlurilor de valoare și alte operațiuni cu instrumente financiare;
  • transferul aurului financiar;
  • alte surse.

Dacă îți dorești să începem o colaborare, tot ce trebuie să faci este să ne lași datele tale de contact și câteva detalii despre afacerea ta în formularul din această pagină. În cel mai scurt timp posibil, vei fi sunat de către experții noștri și astfel vei putea să ne comunici mai multe detalii.

Centrul de Afaceri Expert Mind oferă o gamă largă de servicii pentru a sprijini antreprenorii și companiile de toate dimensiunile. Iată o listă cu principalele categorii de servicii:

1. Contabilitate și Fiscalitate:

  • Abonament contabilitate
  • Declarația unică
  • Consultanță fiscală
  • Bilanț contabil
  • Rapoarte financiare

2. Juridic:

  • Consultanță juridică
  • Redactare acte juridice
  • Înființare PFA/SRL
  • Modificări acte juridice
  • Restructurare societăți
  • Insolvență

3. Resurse Umane:

  • Abonament Salarizare & Administrare de personal;
  • Consultanță și informări periodice cu privire la noutățile legislative;
  • Auditare dosare și refacere dosare de personal & state de plată;
  • Asistență în implementarea softurilor de HR și îmbunătățirea fluxurilor interne;
  • Asistență în susținerea controalelor ITM/ AJOFM/ ș.a.;
  • Analiză, consultanță și întocmire documentații pentru:
    • Formulare A1, Avize de muncă;
    • Regulamente Interne, Contracte Colective de Muncă;
    • Carduri europene de sănătate;
    • Atragerea de subvenții/fonduri nerambursabile de la AJOFM/alte instituții, ș.a.

Mai multe detalii despre serviciile noastre de Resurse Umane, poți afla pe blog aici
https://www.expertmind.ro/beneficii-abonament-resurse-umane/

4. Consultanță:

  • Atragere de fonduri europene

Pentru o listă completă și detaliată a tuturor serviciilor oferite, vă rugăm să consultați site-ul web Expert Mind: https://www.expertmind.ro/.

×

chat rapid pentru WhatsApp

× Scrie un mesaj