Înregistrare marcă OSIM/EUIPO

De la procesul de înscriere a mărcii la OSIM sau EUIPO, întocmirea documentației, până la depunerea dosarului, de întregul proces în ceea ce privește drepturile de proprietate intelectuală ale afacerii tale ne ocupăm noi.

Experiența noastră

2007
1 sediu - Iași | 2 angajați | 54 clienți activi | 1 divizie
2012
2 sedii - Iași & București | 12 angajați | 237 clienți activi | 3 divizii
2015
2 sedii - Iași & București | 40 angajați| 556 clienți activi | 4 divizii
2019
2 sedii - Iași & București | 85 angajați| 809 clienți activi | 5 divizii | Abonament de contabilitate cu CA > 65 mil lei | Abonament Payroll cu >1800 angajați
2023
2 sedii - Iași & București | 175 angajați| 1200 clienți activi | 9 divizii | Top 1 Regional de 9 ani consecutiv | Top 8 Național

Acreditări: CECCAR, CCJ, CAFR, ANEVAR, CCF, ACCA, UNELM

Ce se poate înregistra ca brand la OSIM/EUIPO?

 

Singura condiție este ca toate elementele de mai sus să fie unice.

Înregistreză-ți brand-ul
la OSIM sau EUIPO

Completează formularul și vei fi sunat în cel mai scurt timp de către unul dintre experții noștri.

Serviciile de Înregistrare brand la OSIM și EUIPO sunt prestate de un consilier autorizat de CNCPIR, OSIM și EUIPO în proprietate industrială, partener al Centrului de Afaceri Expert Mind.

Pașii de înregistrare a unui brand cu elementele sale

Experiența clienților noștri

Întrebări frecvente

Un brand înregistrat este printre cele mai reprezentative active deținute de o companie pentru că aceasta reprezintă caracteristica cea mai importantă a oricărei strategii de marketing.

Totodată, o marcă care nu este înregistrată va fi mereu supusă riscului de a fi preluată de alte companii, indiferent dacă sunt competitori sau nu.

Siguranță și originalitate. Te asiguri că ești unic în domeniul de activitate din țara ta. În majoritatea statelor, drepturile conferite de un brand sunt dobândite numai prin înregistrarea acesteia.

Previi încălcarea drepturilor de autor. Este mult mai ușor să se demonstreze apartenența unei mărci înregistrate prin deținerea certificatului, prevenind astfel încălcarea drepturilor în situațiile în care te confrunți cu servicii sau produse similare pe piață.

Încredere și notorietate de la public. Un brand înregistrat va crește întotdeauna valoarea afacerii tale și va putea aduce și mai multe beneficii dacă în viitor vei opta să îți vinzi afacerea.

Întreaga procedură de înregistrare a unei mărci europene durează aproximativ 9-10 luni până la eliberarea certificatului de înregistrare, parcurgând mai multe etape, însă tu vei obține un drept anterior (retroactiv), odată cu depunerea dosarului de marcă/brand. Marca europeană/brandul este valabil/ă în toate cele 27 de state ale Uniunii Europene, inclusiv în România (nemaifiind nevoie de dublarea protecției prin înregistrarea unei mărci naționale).

Marca înregistrată/brandul este valabilă 10 ani, cu posibilitatea de reînnoire din 10 în 10 ani, nelimitat.

Documente necesare:

  • Copie CUI;
  • Denumirea/LOGO-ul mărcii în format .jpeg;
  • Extrasul de cont al întreprinderii dumneavoastră care să conțină următoarele date:
    – numele întreprinderii ca titular de cont;
    – codul IBAN complet cu codul de țară.

Dacă îți dorești să începem o colaborare, tot ce trebuie să faci este să ne lași datele tale de contact și câteva detalii despre afacerea ta în formularul din această pagină. În cel mai scurt timp posibil, vei fi sunat de către experții noștri și astfel vei putea să ne comunici mai multe detalii.

Centrul de Afaceri Expert Mind oferă o gamă largă de servicii pentru a sprijini antreprenorii și companiile de toate dimensiunile. Iată o listă cu principalele categorii de servicii:

1. Contabilitate și Fiscalitate:

  • Abonament contabilitate
  • Declarația unică
  • Consultanță fiscală
  • Bilanț contabil
  • Rapoarte financiare

2. Juridic:

  • Consultanță juridică
  • Redactare acte juridice
  • Înființare PFA/SRL
  • Modificări acte juridice
  • Restructurare societăți
  • Insolvență

3. Resurse Umane:

  • Abonament Salarizare & Administrare de personal;
  • Consultanță și informări periodice cu privire la noutățile legislative;
  • Auditare dosare și refacere dosare de personal & state de plată;
  • Asistență în implementarea softurilor de HR și îmbunătățirea fluxurilor interne;
  • Asistență în susținerea controalelor ITM/ AJOFM/ ș.a.;
  • Analiză, consultanță și întocmire documentații pentru:
    • Formulare A1, Avize de muncă;
    • Regulamente Interne, Contracte Colective de Muncă;
    • Carduri europene de sănătate;
    • Atragerea de subvenții/fonduri nerambursabile de la AJOFM/alte instituții, ș.a.

Mai multe detalii despre serviciile noastre de Resurse Umane, poți afla pe blog aici
https://www.expertmind.ro/beneficii-abonament-resurse-umane/

  •  

4. Consultanță:

  • Atragere de fonduri europene

 

Pentru o listă completă și detaliată a tuturor serviciilor oferite, vă rugăm să consultați site-ul web al Centrului de Afaceri Expert Mind: https://www.expertmind.ro/.

×

chat rapid pentru WhatsApp

× Scrie un mesaj