Doar pentru Municipiul Iași

Dorești să angajezi cetățeni străini (non-UE)?

Îți suntem alături prin consultață și răspunsuri la toate întrebările tale pentru a lua cea mai bună decizie pentru afacera ta.

Experiența noastră

2007
1 sediu - Iași | 2 angajați | 54 clienți activi | 1 divizie
2012
2 sedii - Iași & București | 12 angajați | 237 clienți activi | 3 divizii
2015
2 sedii - Iași & București | 40 angajați| 556 clienți activi | 4 divizii
2019
2 sedii - Iași & București | 85 angajați| 809 clienți activi | 5 divizii | Abonament de contabilitate cu CA > 65 mil lei | Abonament Payroll cu >1800 angajați
2023
2 sedii - Iași & București | 175 angajați| 1200 clienți activi | 9 divizii | Top 1 Regional de 9 ani consecutiv | Top 8 Național

Acreditări: CECCAR, CCJ, CAFR, ANEVAR, CCF, ACCA, UNELM

Cum te putem ajuta?

Angajarea persoanelor care au cetățenia unui stat din afara Uniunii Europene/Spațiului Economic European și își doresc să lucreze în România trebuie să obțină un aviz de muncă. 

Acest aviz este eliberat de autoritățile române de imigrare la solicitarea angajatorului. Este un document esențial pentru a putea solicita o viză de lungă ședere sau un permis de ședere, în funcție de situație. 

În baza acestui aviz de muncă, cetațeanul străin se poate angaja la o singură companie. Dacă dorește să se angajeze la o altă companie, acesta trebuie să obțină un alt aviz de muncă.

Solicită ofertă de consultanță pentru angajarea cetățeniilor străini

Completează formularul și vei fi sunat în cel mai scurt timp de către unul dintre experții noștri.

Experiența clienților noștri

Întrebări frecvente

Alături de noi, procesul devine unul mult mai ușor din punct de vedere al timpului implicat, dar și a resurselor informaționale necesare pentru a obține avizul de muncă pentru viitorul angajat (non-UE).

Totodată, îți stăm la dispoziție cu răspunsuri la toate întrebările pe care le ai sau care pot apărea pe parcurs astfel încât să poți lua o decizie informată.

Dacă îți dorești să începem o colaborare, tot ce trebuie să faci este să ne lași datele tale de contact și câteva detalii despre afacerea ta în formularul din această pagină. În cel mai scurt timp posibil, vei fi sunat de către experții noștri și astfel vei putea să ne comunici mai multe detalii.

Centrul de Afaceri Expert Mind oferă o gamă largă de servicii pentru a sprijini antreprenorii și companiile de toate dimensiunile. Iată o listă cu principalele categorii de servicii:

1. Contabilitate și Fiscalitate:

  • Abonament contabilitate
  • Declarația unică
  • Consultanță fiscală
  • Bilanț contabil
  • Rapoarte financiare

2. Juridic:

  • Consultanță juridică
  • Redactare acte juridice
  • Înființare PFA/SRL
  • Modificări acte juridice
  • Restructurare societăți
  • Insolvență

3. Resurse Umane:

  • Abonament Salarizare & Administrare de personal;
  • Consultanță și informări periodice cu privire la noutățile legislative;
  • Auditare dosare și refacere dosare de personal & state de plată;
  • Asistență în implementarea softurilor de HR și îmbunătățirea fluxurilor interne;
  • Asistență în susținerea controalelor ITM/ AJOFM/ ș.a.;
  • Analiză, consultanță și întocmire documentații pentru:
    • Formulare A1, Avize de muncă;
    • Regulamente Interne, Contracte Colective de Muncă;
    • Carduri europene de sănătate;
    • Atragerea de subvenții/fonduri nerambursabile de la AJOFM/alte instituții, ș.a.

Mai multe detalii despre serviciile noastre de Resurse Umane, poți afla pe blog aici
https://www.expertmind.ro/beneficii-abonament-resurse-umane/

  •  

4. Consultanță:

  • Atragere de fonduri europene

 

Pentru o listă completă și detaliată a tuturor serviciilor oferite, vă rugăm să consultați site-ul web Expert Mind: https://www.expertmind.ro/.

×

chat rapid pentru WhatsApp

× Scrie un mesaj